Thursday

Hijra ♥

setiap yang ada perlukan pengorbanan, tanpa ia, maka sesuatu itu tak akan tercapai ! chil~
                                                                             
kenapa la susah sangat nak rasa bahagia ?

Saat ini saya melakukan apa yang terbaik untuk diri sy, sedang melayan jiwa yang tak pasti. 
Bila satu perhubungan itu terpisah maka tercatat la sejarah bahawa kita telah berpisah . herm. Pernah ke orang ckp kita perlu lupakan sejarah.? takkan. herm. 
Mcm tuh la hati aku sekarang ni yang tak tau sama ada perlu lupakan kisah semalam untuk teruskan kehidupan atau terus berpegang pada sejarah, untuk diri sendiri.
Orang tua tua ada ckp berubah la, jangan duduk ditakuk yang lama.

Berusaha untuk Berubah.
Belajar untuk menjadi seorang pendiam 

Sometimes it is not only about the bad memories that makin you sad, but also the best one which you know it will not happend for the second times :(


                                                                                                                


oh kejap ada satu blog ( Mohd Haiqal) ni buat contest 14 jam . agak menarik laaa >.< haih tapi aku tak sempat nak juin in the club.. HADIAH dia agakla menarik. novel OMBAK RINDU ok ! jangan memain . filem yang ditayangkan hari ni. Selain itu, ia menjadi trend kepada Twitter. dan hampir 30 orang update benda yang sama dalam facebook aku :) so guys, dont forget to watch the MOVIE n read the Novel ok .


oh oh saya ada link kan blog beliau yang agak impresive ok :) . Click Here

gambar hadiah

see dekat gambar pn ada url blog beliau dan da ada pemenang pun :) gratz