Thursday

Impian

*****play this video song(low it's sound) before you read this article*****
Setiap orang pasti ada impian. even orang kat mesir pon da berjaya merealisasikan impian diaorang iaitu menggulingkan presiden dia yang tidak bertamadun tersebut, skarang libya sedang bangkit, membawa impian mereka terbang tinggi di angkasa...
apa yang pasti, setiap orang pasti ada impian...impian ni kadang2 tak masok akal langsung, tapi ia boleh jadi satu bentuk motivasi tok kita, tok mencapai sesuatu...hehehe..mana ada orang cipta impian yang negatif kan kan..not worth it la, buang masa jek mcm nieh kalau create impian tapi benda tah pape...
ni antara impian saya : p
Saya Punye Impian :

1. saya nak kawin dengan anak jutawan.
2. saya nak jadi jutawan.
3. saya nak terjun dari bangunan KLCC guna paying terjun.
4. saya nak bukak FIRM ACC saya dekat sebelah pejabat PERDANA MENTERI.
5. saya nak tengok famili saya bahagia, walaupun hidup serba sederhana??
6. saya nak anak lelaki dan perempuan.
7. saya nak kapel sekarang nieh J
- kalau list lg mesti panjang ……..


impian ngn cita-cita plak lain, sebab ada beberapa perbezaan..
tapi ia mempunyai maksud yang hampir sama...dan ia dicipta untuk memotivasikan seseorang..
apa apa pun kita kena la suaikan impian kita dengan masa skarang nieh...seronok au kalau kita dapat bercerita pasal impian kita kat semua orang, kalau korang tak percaya try la...i done it, dekat kawasan HUKM...
selalunya kita akan cerita impian kita dengan sahabat baik kita, tapi lagi best kalau kita dapat cerita 1 dunia :), or paling tak pun 1 famili kita..
end.
jadikan la impian anda 1 kenangan untuk anda tulis dalam kamus hidup anda !_!

xOxO 
by Haziq Ashri.