Sunday

Hari ini.

**menari with this video song**
hari nie hari paling SERONOK, dari pagi mungkin sampai esok :)
hehehe mana taknya, pagi2 mimpi kan orang yang "saya ske", one of my xclassmate, classmate kat mana pn tak tau..?hahaha..sebenarnya, i ske you dari dulu lg :-p 
mimpi saya agak indah, coz saya di hug oleh dia...hehhehehe oh tidak, adakah mimpi ini bermksud saya merindui dia atau saya hanya terlalu fikirkan dia...stop about it,
awak igt tak saya ckp saya salah msg n salah chat ???sebenarnya tuh alasan jek la nk ckp ngn awak...ngehehehehe...sbb saya pun takda idea nk ckp apa kat awak :p
sebab best friend saya kata : kalau ske orang, susah la nk ckp ngn dia, sebab takda idea...entah la...
hahaha, tapi saya selalu irritating dengan dia, maybe perangai dia kot!.haziq forget about that person plz la..

kat bawah ni ada lagu hindustan, i hope it will happen to me ! oh god !


                          
hehehe- cerita nie sgt menarik, kalau nak tau g tgk sendiri. argh...
tapi ia hanya sebagai fantasi untuk menyantap akal yang kurang pasti. 
oh jika cinta menyakitkan ,
kenapa ia diwujudkan, 
dan jika ia diwujudkan kenapa ia tidak dihargai...
aih,,payah btol
oh ada lg 1, saya sgt minat hindustan.


xoxo
by Haziq Ashri