Sunday

Stalkers :)

 Kepada stalkers terhebat :

Sila teruskan usaha anda.
 Untuk menyebarkan cerita.
  Mengutuk profile pic/blog orang :)
   Memberi nasihat yang memotivasikan !

    readers, hari ni aku dapat tahu most of my friends are stalkers...diaorang boleh tau apa jenis cerita pn dalam sekelip mata .. I pun buat jgak. tapi hahaha i stalk orang yang i nak jek. for example dia, awak, mereka :) dan sebagainya..yang terbaik bila kau stalk orang kau tau cerita SEBENAR pasal dia. baru baru ni. saya dapat tau yang kawan saya(Z) punya kapel(A).  telah curang..dan sekarang I dalam dilema untuk menceritakan hal sebenar kepada Z yang si A telah mencurangi dia :) argh..
p/s : lain kali jgn ah menyemak hal orang :p
        tapi ini kerja saya.
          tak elok.
            ok :(


bila da menjadi kebiasaan seseorang untuk melihat blog atau facebook orang lain. kita tertarik dengan post dan RECENT ACTIVITY ye..lagi lagi kalau orang tuh kita ske atau kita minat nak tgk..atau orang tuh buat hal dengan kita :) oh yeah..baru2 ni pn I agak cm tak puas hati dengan seseorang... hehehe :) apa nk buat.. I sabar jek :) orang kata fb dia penuh dengan perkataan carut2..tapi I tak kisah la . mls nak layan :) tapi yang penting I bengang dengan my dearest abg yek ..... n baru dapat tahu dia INLOVE :) so i stalk la nk tgk sape dia punye kapel :) hehehe... ok nie best pic dari FB beliau .. (sorry IMI ).


I tak publish gambar kapel dia :) coz tengah nak mintak izin :) so part ni tunggu jek la..
mungkin kak ipar saya :) sedang berseronok dengan dia..
here saya mengesahkan Tg Imi sedang hangat bercinta :)

p/s : awak stalker terhebat.

with love - haziq dxy