Friday

Tempat :)

*ok saya baru dapat 1 Email ni menyatakan bloggggg saya sgt hodoh*
#statement yang sgt-sgt berapi :)
  dengan tenang saya menjawab. terima kasih noktah . 
                                                                                  

ok . sebenarnya post hari ni nak cerita pasal TEMPAT yang paling aku ske hangout :) hehehe..korang masing2 mesti ada tempat yang nak hangout kan tempat yang korang rasa korang leh release tension n do something fun..korang tau rakyat kita tak proaktif kerana terlalu bnyk beban dan tension yang dipikul ... jadi student tension, jadi penganggur tension, jadi suami/isteri tension, even jadi pekerja pn tension. so korang kena tau cara2 nak elakkan benda ni dari terus berlaku . for me salah satu tempat yang aku suka ialah stesen LRT :) seronok sgt kat sana..especially dapat tengok orang yang lalu depan kita . . . dan time tuh la korang leh tenung orang lama lama :) luckly i sedar yang i ske tempat ni..pagi pagi pergi sekolah naik tren :) naik tren pergi kl naik tren pergi tuisyen balik rumah naik tren....sgt seronok...
mcm tagline Mcdonald . i lovin' it ..

 Biar la aku cerita kenapa aku pilih tempat mcm nie,
1) kita boleh perhati orang :)
   aku rasa semua orang ske buat mcm ni kan . sebab I selalu tgk orang . lagi lagi waktu pagi nak pergi skolah . uh. lagi lagi dapat tgk si Dia dalam 1 koc yang sama .. mke dia sweet sgt. orang ckp worth it la kalau bgun pagi pagi :) naik tren sama sama :) hahaha tapi malangnya dia tak kenal I dan I pun tak penah kenal dia . penah sekali I duduk depan dia sambil tenung muka dia . jahat kan :p kadang-kadang pun dia pandang I .. bila dia wat cm tuh I cepat2 kalih muka I tempat lain .. nak mampos tenung orang .. kadang-kadang dapat tgk gadis hot/kg or sebagainya :) ... memandangkan aku pergi sekolah pagi kan. ramai gak yang memakai wangi2an...start tuh la I belajar pakai wangi2 :) supaya orang leh bau I .. cerita pasal bau ni. ada sekali I naik monorel, its really make me scared..ada lady ni dia duduk sebelah n bau bau I.. i was like suprised habis2an..

this is few minyak wangi yang i nak pakai

  • Ralph Lauren 
  • DKNY
  • Calvin Clein
  • Clinique 




2) kenapa aku lepak dekat tren sebab suasana :) tak selalunya stesen LRT ni bising.. selesa dan tenang :)
selalunya orang yang naik tren ni diaorang fokus nak g satu tempat..takbnyk ckp dan takperlu ckp apa2...kalau naik kereta, nah semua gossip keluar..dari pasal cikgu.. sekolah..lower six..diri sndir..kawan baik..semua sekali keluar...tapi sebenarnya best gak dapat gossip2
boleh #pompangpompang
..tapi memandangkan kita nk lepaskan diri tok lepas kan tension dengan cara diam pn boleh..duduk dan muhasabah diri..
kerja2 gila yang pernah aku buat :)




kerja gila yang penah aku wat ialah dari stesen
chempaka - pergi ke sentul timur patah balik ke hang tuah :) then keluar.
masok balik dari hang tuah ke bandar tasik selatan , then patah balik ke chan sow lin then aku terus ke chempaka :) hahaha sengal kot...estimated 1 jam lebih kot. hahahaha :)

3) dekat tren leh jadi tempat pertemuan sesuatu au....baru baru ni aku jumpa someone yang mirip muka dia macam arwah nenek aku
#Al-Fatihah .... nenek, I miss You T_T
 lagi satu, maybe skit pasal cinta..saya pernah date dalam tren jgak .. kes kat atas ^^^ tuh la saya buat... hahahaha..seronok dapat date lelama kat dalam tren...sejuk pn sejuk gak ...hahahaha :)
so enjoy la bila korang kat tempat yang sepatutnya ok .....

p/s tak semua tempat seronok asalkan ia sesuai dengan kita .....

with love - haziq dxy

                                                                                      
skarang ni terasa nak wat review pasal kengkawan....this is my first review bout' my best friend ever :)
#untungla mereka kawan saya
- Soraya Malik - click there <<<
Skit pasal dia
1) CANTIK
2) baik.
3) terbaik
4) kelakar
5) kuat #pompang dengan aku
6) sit next to me in class
7) ske carik pasal :) especially bila aku lewat skolah :)
8) single + entahlah.
Soraya Malik
Ok next post i will post about Cousin or My Sis.. :) sabar k .. depend pada mood.